top of page

... Aneta je interdisciplinární designérka. Kontext a přesah jsou pro její práci stěžejní. Ráda experimentuje s různými formami vytváří (ne)realistické scénáře a propojuje zdánlivě nesouvisející věci. Nemá problém porušit pravidla pokud v tom vidí příležitost udělat věci lépe a vždy si klade dost otázek aby neklouzala po povrchu.

... Vítek prováděl hudbou a přemýšlením o ní na základní, střední a vysoké škole. Kdysi začal zpíváním a hraním evropského baroka a nekonečně rozmanitý svět hudební kreativity nakonec zkoumal v jihoafrických kostelích a domácích studiích elektronické hudby. Hudbu chápe jako základní lidskou kapacitu, tak jako mluvit a rozumět řeči.

... Agáta studuje na Fakultě Ladislava Sutnara v ateliéru Didaktická ilustrace. Při tvorbě pracuje primárně s ilustrací. Klade důraz na experimentování s materiálem, barvami a také na dialog samotného díla s pozorovateli. Svou praxi s dětmi získala především ve skautské organizaci, kde mimo jiné působila tři roky jako vedoucí oddílu.

... Anička je architektka, která si užívá procházky po městech i horách. Ráda zkoumá prostředí kolem nás, přemýšlí o něm a aktivně ho formuje. Nejvíce ji těší, když tento proces může sdílet s dětmi – jejich upřímnost a energie ji inspirují a vidí v nich naši budoucnost.

... Antonín je student ateliéru Nových médií 1 na pražské AVU. Ve své tvorbě se věnuje primárně experimentální elektronické hudbě a tvorbě multimediálních audiovizuálních instalací. Má zkušenost s vedením kroužku animace a organizací workshopů experimentální práce se zvukem pro děti.

... Natálie vystudovala tanec na University of Worcester v Anglii. Tanci se věnuje od dětství a má široké zkušenosti v jazzu, baletu, contemporary, latinsko-amerických tancích, floorworku a novém cirkusu. Ve své pedagogice kombinuje lásku k umění, otevřenou mysl a respektující přístup.

... Kristína spolupracuje na poli výtvarné a galerijní pedagogiky s nejmenšími, středními a v rámci dalšího vzdělávání učitelstva i s velkými. Ráda se v různých intencích (dez)interpretací baví o obrazech a v obrazech a svoji utopickou představu pedagogické komunity zhmotňuje v aktuálně hibernujícím spolku vv_openlab.

bottom of page